NCC PETTEN & MUTSEN

Hoi leden van NCC Nijkerk,

Ik zal me even kort voorstellen, ik ben Martrude van der Kieft, vrouw van Corné van der Kieft en moeder van Guus en Nola. Corné en Guus zijn fanatieke fietscrossers bij NCC Nijkerk.

Ik run een bedrukkings- en bestickeringsbedrijf ByMar Kadootjes in Nijkerkerveen.

Wij willen graag NCC helpen met een leuke actie. En daar zijn petjes en mutsen uitgekomen.
De petten met het NCC logo en jou start nr. en de mutsen met het NCC logo.
Een deel van de opbrengst is voor NCC.
Dus wil je zo’n coole pet of muts hebben of beide mag natuurlijk ook. Dan help je ook de club.
De prijs van de petten en mutsen is €12.50. De actie duurt zolang de voorraad strekt (kan later altijd nog bijbesteld worden maar houdt dan rekening met levertijden).
Bestellen kan via bymarkadootjes@hotmail.com (mailto:bymarkadootjes@hotmail.com) (Je krijgt een bevestigingsmail met daarin de betaalinstructies)
Vermeld in je mail:
je naam
Pet en of muts
desbetreffende startnummer

We hopen op een leuke opbrengst voor de club!
Groetjes,
Martrude van der Kieft