De Grote Club Actie komt er aan!

Het is weer zover. De Grote Club Actie komt er aan! Wat zou het gaaf zijn om onze recordbedrag van vorig seizoen te verbeteren. Alleen jij kan daarvoor zorgen.
Hoe meer loten er worden verkocht, des te beter dit is voor onze vereniging. Hoe meer loten JIJ verkoopt, des te beter dit is, om kans te maken op mooie prijzen.

Op de volgende dagen worden de lotenboekjes uitgedeeld:
Maandag 18 september
Woensdag 20 september
Donderdag 21 september

Ben jij er dan niet, maar een fietsmaatje wel? Vraag of hij/zij het gepersonaliseerde lotenboekje voor jou meeneemt.

Net als vorig jaar, kan jij ONLINE de loten verkopen door middel van een eigen QR code en een persoonlijke verkooppagina. Lekker snel en makkelijk!

Verkooptips:
- Doe jouw clubshirt aan als je langs de deuren gaat
- neem jouw lotenboekje mee naar een familiefeest of verjaardag
- ga met jouw lotenboekje langs het werk van jouw vader/moeder/verzorger
- ga alle lotenkopers af van vorig jaar
- zeg tegen de koper, dat jij de volgende NIEK KIMMANN wordt en zet dan jouw grote ogen op en heeeeeeel vriendelijk glimlachen

Succes verzekerd!

Mag NCC Nijkerk weer rekenen op jouw verkooptalenten? Word jij onze TOP-verkoper? Win jij een prijs als een van de beste lotenverkopers van NCC Nijkerk? Zorg jij voor een mooie en duurzame verlichting op de BMX baan? Laten wij samen er een succesvolle Grote Club Actie van maken!

Zijn er vragen? Stel ze gerust (op de club of een whatsapp berichtje, +31622634097)

Grote Club Actie-coördinator
Sandy van de Craats