CORONAMAATREGELEN

Beste leden, ouders en verzorgers,

Afgelopen week hebben wij de gemeente weer benaderd of er eventueel mogelijkheden waren zodat er weer 1 ouder/begeleider aanwezig mocht zijn tijdens de training. Echter heeft de gemeente hier negatief op gereageerd. Verder heeft de gemeente aangegeven dat ze al erg coulant waren richting de vereniging. Ze hebben aangegeven strenger te gaan handhaven.

Het terrein en parkeerplaats is onze verantwoordelijkheid daaromheen van de handhaving.

Na de mail zijn wij genoodzaakt strenger op de regels toe te zien en willen wij het volgende vragen. Ouders/verzorgers die op de parkeerplaats wachten mogen niet op onze parkeerplaats staan maar moeten op de parkeerplaatsen van de hondenclub/ tennis/ enz. staan. Zo wil de gemeente samenkomen voorkomen. Uiteraard is kijken langs het hek ook niet toegestaan. Verder betekent dit voor NCC, dat de kinderen gebracht en gehaald mogen worden. De kinderen worden opgevangen bij het hek door een trainer, op de tafel naast het hek kunnen drinkflessen/ tassen achtergelaten worden. Daarna gaat het hek op slot, dus zorg dat je op tijd bij de training bent. De gemeente heeft wel toegestaan dat er naast de trainers enkele ouders aanwezig mogen zijn om verder te gaan met de werkzaamheden en ehbo. In overleg zijn dit de volgende ouders/verzorgers.

maandag 1 ste: 21,8,46

maandag 2 de: 10,1002,(47)

dinsdag: 95,10,84,38,30

woensdag 1ste: 21,8

woensdag 2de: 10,54,1002

donderdag: 95,20,84,97

Wij weten dat dit als een stap terug voelt maar hopen dat we het met zen allen nog even kunnen volhouden.

Hieronder kunnen jullie nog de brief van de gemeente terug vinden.

Geachte bestuur NCC Nijkerk,

Zoals telefonisch met u is besproken nog even de bevestiging per mail.

Volgens tijdelijke maatregel corona, is aangegeven dat tijdens training geen ouders en of verzorgers aanwezig mogen zijn.

Bij de trainingen mogen enkel de trainers, ehbo en beheerder aanwezig zijn.

De Burgemeester heeft aangegeven dat de regels, ook voor de Crosclub gelden.

Daarnaast verzoeken wij u de ouders te informeren dat zij tijdens de trainingen ook niet op het parkeerterrein mogen wachten tot de training is afgelopen, om te voorkomen dat hierdoor groepsvorming plaats vind. dat daar geen samenscholing mag plaatsvinden.

Een kopie van deze mail sturen wij aan de collega’s van handhaving.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Gemeente Nijkerk