Maatregelen hervatten sporten

Beste fietscrossleden, ouders en verzorgers,

Zojuist is bekend geworden dat vanuit de noodverordening voor het opstarten van het sporten bij de jeugd, er geen ouders aanwezig mogen zijn bij de training.

Dit betekent dat u uw kind kunt brengen voor de training, en ze na de training weer kunt ophalen.

Omdat de BMX sport risico’s kent, willen we u graag vragen om uw telefoonnummer met naam, startnummer en trainingsavond op een briefje te schrijven en deze aan de degene te geven die uw kind ontvangt bij het hek.

Mocht er dan iets gebeuren dan kunnen we contact met u opnemen.

In deze tijden is het altijd fijn als er (extra) mensen zijn met een EHBO diploma. Mocht u hiervan in het bezit zijn, wilt u zichzelf dan melden via de mail. Hopelijk wilt u de club dan bijstaan in deze tijden, zodat de kinderen veilig kunnen fietsen.

Het is vervelend om dit te moeten melden, maar als we het niet op deze manier doen dan kan de training niet hervat kunnen worden of uiteindelijk toch weer gesloten worden. De handhaving zal ons hierop ook controleren.

Met vriendelijke groet,

Bestuur NCC Nijkerk

Zie ook Training tijdens corona (http://www.nccnijkerk.nl/pg-31541-7-131460/pagina/training_tijdens_corona.html)

corona corona