NFF Districtswedstrijden 2019

Doe allemaal mee!!!

Beste fietscrossleden, ouders en verzorgers,

Het nieuwe seizoen gaat al bijna weer van start.

Hopelijk heeft iedereen er weer zin in.

De districtswedstrijden zijn leuke wedstrijden voor jong en oud voor zowel de beginnende fietser als de gevorderde fietsen.

We hopen daarom op een goede vertegenwoordiging van onze club.

De districtswedstrijden worden verreden in Nunspeet, Putten, Doetinchem, Kootwijkerbroek, Nijkerk, Apeldoorn, Lichtenvoorde en Kampen.
Tijdens de laatste wedstrijd bij de KWC Kampen zullen dit jaar de klassementsbekers uitgereikt worden.
Als je van plan bent alle districtswedstrijden te gaan rijden is het makkelijker en goedkoper om een abonnement te nemen en van te voren te betalen.
Je wordt dan automatisch voor 8 districtswedstrijden ingeschreven.
Kosten hiervoor zijn totaal € 17,50.
Het bedrag voor het abonnement voor de districtswedstrijden moet voor Maandag 18 Maart 2019 op rekening nummer NL66 RABO 01473.45.456 t.n.v. NCC Nijkerk wedstrijdsecretariaat staan.
O.v.v. naam, stuurbordnummer en abonnement districtswedstrijden.

Als je een enkele keer een districtswedstrijd wil rijden, kun je ook per keer betalen (kosten € 2,50). Iedereen krijgt sowieso voor iedere wedstrijd per mail een aparte uitnodiging. (als je een abonnement hebt, hoef je niks te doen en word je automatisch ingeschreven)

Zie ook Abonnementsbrief districtswedstrijden (/content/31541/download/clnt/86994_Abonnementsbrief_districtswedstrijden.pdf)

distric distric